سنجش کلاله

آزمون های آزمایشی سنجش

سنجش کلاله

آزمون های آزمایشی سنجش

کلاس کنکور وتقویتی وآزمونهای آزمایشی سنجش -انتخاب رشته کنکور

سخنی پیرامون آزمون‌های آزمایشی تابستانه:

sanjesh kalaleh | جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷ ب.ظ

سخنی پیرامون آزمون‌های آزمایشی تابستانه:

به یاری خدا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون‌های آزمایشی سنجش تابستانه با رویکرد توجه به وجود برنامۀ آموزشی منظم و کاربردی در سه پایه پیش‌دانشگاهی، دوازدهم و یازدهم با نگاه حداکثری داوطلبان در سال تحصیلی 99-1398 برگزار خواهد شد.

هدف از آزمون‌های تابستانه مرور و محک زدن کلیه دروس پایه دهم برای داوطلبان پایه‌های تحصیلی یازدهم و دوازدهم، همچنین دروس پایه‌های اول، دوم و سوم آموزش متوسطه برای داوطلبان پیش دانشگاهی می‌باشد.

با توجه به اهمیت دروس پایۀ دهم در ارتباط با مفاهیم مطرح شده در کتب درسی یازدهم و دوازدهم و با هدف ایجاد درک مناسب در پیوستگی مطالب هر سه پایه، آزمون‌های تابستانه با رویکردی منطبق بر اصول صحیح برنامه‌ریزی درسی و با توجه به نیاز داوطلبان کنکور سراسری به کسب تسلط عمیق بر مفاهیم اساسی در شروع سال تحصیلی دوازدهم، صرفاً به مرور و تمرکز بر مطالب درسی پایۀ دهم می‌پردازد.

شایان ذکر است که براساس بررسی‌های صورت گرفته و همچنین استفاده از نظرات مشاوران محترم دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی، فراگیری کامل پایه دهم در تابستان باعث عملکرد بهتر دانش‌آموزان و داوطلبان در دوران مطالعه و تثبیت دروس پایه‌های یازدهم و دوازدهم خواهد شد.

گفتنی است در ادامة روند برگزاری آزمون‌های آزمایشی سنجش، سیاست برنامه‌ریزی آزمون‌های مرحله‌ای نیز بر اساس مطالعۀ همزمان کلیه مقاطع با نگاه به مرور پایه دهم و تمرکز بر پایه‌های یازدهم و دوازدهم شکل گرفته است.


بودجه بندی آزمون های تابستانه یازدهم

دریافت


بودجه بندی آزمون های تابستانه دوازدهم

دریافت


بودجه بندی آزمون های تابستانه پیشدانشگاهی

دریافت


 سازمان سنجش آموزش کشور



  • sanjesh kalaleh

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.