سنجش کلاله

آزمون های آزمایشی سنجش

سنجش کلاله

آزمون های آزمایشی سنجش

کلاس کنکور وتقویتی وآزمونهای آزمایشی سنجش -انتخاب رشته کنکور

توضیحات لازم در خصوص مندرجات روی کارنامه

sanjesh kalaleh | يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۸ ق.ظ

باسمه تعالی
« توضیحات لازم در خصوص مندرجات روی کارنامه »

ضمن آرزوی موفقیت برای شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی به ویژه آزمون ورودی دانشگاه های و مؤسسات آموزش عالی ، 
نکاتی را پیرامون کارنامه ای که در اختیارتان قرار گرفته به شرح زیر به اطلاع می رساند:

  1. هدف از برگزاری آزمون های آزمایشی ، آشنایی داوطلبان با سؤالات تستی و قرار گرفتن در شرایط مشابه با فضای آزمون سراسری است تا با شناخت بهتر از توانایی های علمی خود ، نقاط ضعف را جبران نموده ، احتمال قبولی در آزمون سراسری را افزایش دهید. در کنار جبران نقاط ضعف خود توصیه می شود از مطالعه دروسی که نمره بهتری نیز کسب نموده اید غفلت نورزید، چرا که به علت کثرت داوطلبان در آزمون سراسری رقابت بسیار فشرده خواهد بود.

توضیح مندرجات کارنامه
جدول شماره 1 – مشخصات داوطلب:
در این جدول مشخصات شناسنامه ای ، گروه آزمایشی ، وضعیت تحصیلی ، استان و شهرستان محل اقامت داوطلب براساس اطلاعات ارائه شده مندرج در فرم تقاضانامه ثبت نام به علاوه شماره پرونده و شماره داوطلبی مربوط درج شده است.
جدول شماره 2 – نمرات دروس عمومی و اختصاصی ، نمره میانگین و تراز در هر درس در بین داوطلبان شهر ، استان و کشور:
در این جدول نمرات اکتسابی داوطلب در دروس عمومی و اختصاصی ، نمره میانگین هر درس که از نمرات اکتسابی کل داوطلبان شرکت کننده در سراسر کشور به دست آمده ، نمره تراز شده در هر درس ، رتبه داوطلب در هر یک از دروس عمومی و اختصاصی در مقایسه با داوطلبان شهرستان محل اقامت ، استان مربوط و سراسر کشور درج شده است.
عناوین دروس اختصاصی در گروه های آزمایشی :

  1. گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی : 1) ریاضیات – 2) فیزیک مکانیک - 3) شیمی.
  2. گروه آزمایشی علوم تجربی : 1) زمین شناسی – 2) ریاضیات - 3) زیست شناسی -4) فیزیک – 5) شیمی.
  3. گروه آزمایشی علوم انسانی : 1) ریاضی – 2) اقتصاد- 3) زبان و ادبیات فارسی – 4) زبان عربی – 5) تاریخ و جغرافیا – 6) علوم اجتماعی – 7) فلسفه و منطق – 8) روانشناسی.
  4. گروه آزمایشی هنر : 1) درک عمومی هنر – 2) درک عمومی ریاضی و فیزیک- 3) ترسیم فنی – 4) خلاقیت تصویری و تجسمی–   5) خلاقیت نمایشی – 6) خلاقیت موسیقی – 7) خواص مواد.
  5. گروه آزمایشی زبانهای خارجی : 1)زبان تخصصی
  6. نکات قابل توجه :
  7. همانگونه که در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون های مرحله ای و جامع ذکر شده است ، محاسبه نمره خام با تأثیر نمره منفی اعمال شده است، به گونه ای که هر پاسخ صحیح دارای 3 نمره مثبت و هر پاسخ غلط دارای 1 نمره منفی است. به عبارت دیگر هر سه پاسخ غلط یک پاسخ صحیح را خنثی نموده است.
  8. نمره خام هر یک از دروس عمومی و اختصاصی در حد فاصل (100 و 33/33-) درج شده است. در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر(0) منظور شده به منزله آن است که داوطلب به هیچ یک از سؤالات امتحانی پاسخ نداده و یا اینکه با توجه به مجموع  پاسخهای  صحیح و غلط داده شده توسط داوطلب ، نمره خام وی در درس مورد نظر (0) شده است. همچنین در مواردی که نمره خام در یک یا چند درس به صورت منفی درج گردیده، به این معنی است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ های داده شده ، نمره داوطلب  در درس مذکور منفی شده است.

جدول شماره 3- رتبه کل ، تعداد شرکت کننده و نمره کل در گروه آزمایشی مربوط:
در این جدول رتبه کل داوطلب که از مقایسه نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی وی در مقایسه با سایر داوطلبان گروه آزمایشی مربوط در شهر ، استان ، کشور و سهمیه به دست آمده ، همراه با نمره کل دروس عمومی و اختصاصی در گروه آزمایشی مربوط درج شده است.

جدول شماره 4- رتبه و نمره کل عمومی و اختصاصی در زیرگروه های آزمایشی:
از آنجائیکه در آزمون سراسری ، داوطلبان بر اساس رتبه زیرگروه ها انتخاب رشته می نمایند، لذا نمره کل عمومی و اختصاصی داوطلبان در هر یک از زیرگروه ها محاسبه و به همراه رتبه در هر زیر گروه ، در این جدول درج شده است. رتبه زیرگروه ها بر اساس آزمون سراسری محاسبه گردیده است.

آرزوی قلبی و هدف ما هموار نمودن مسیر موفقیت شما در آزمون سراسری می باشد.

  • sanjesh kalaleh

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.